...ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ AIR-CONDITIONING στους 16°C μέρα - νύχτα. Απλές τεχνικές μπορούν να εξασφαλίσουν ένα πιο δροσερό περιβάλλον οδήγησης μέσα στην πυρά του καλοκαιριού, χωρίς να καταφεύγουμε σε υπερβολές στη θερμοκρασία του αυτοκινήτου, οι οποίες βλάπτουν τόσο το περιβάλλον, όσο και την υγεία μας!
Σε πρώτη φάση, φροντίζουμε να πλένουμε τακτικά το εξωτερικό του αυτοκινήτου, καθώς η σκόνη που επικάθεται στο αμάξωμα, απορροφά την ηλιακή ενέργεια, αυξάνοντας τη θερμοκρασία στο εσωτερικό της καμπίνας. Δεύτερον, όχι μόνο παρκάρουμε το αυτοκίνητό μας σε σκιά (όταν αυτό είναι εφικτό), αλλά αφήνουμε και μία ελάχιστη χαραμάδα ανοιχτή στα παράθυρα, για την ανανέωση του αέρα. Έτσι αποφεύγουμε τη γνωστή σε όλους αποπνικτική ατμόσφαιρα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, που μας κάνει να ρυθμίζουμε το air-conditioning σε υπερβολικά χαμηλή θερμοκρασία όταν ξεκινάμε το αυτοκίνητο. Άλλωστε, για λόγους υγείας, η διαφορά της εξωτερικής θερμοκρασίας με το air-conditioning δεν πρέπει να ξεπερνά τους 10 βαθμούς. Παρόλα αυτά, προτού επιλέξετε να ανοίξετε το διακόπτη του air-conditioning αντί για τα παράθυρα, θυμηθείτε ότι τα ιδιωτικά αυτοκίνητα και vans εκλύουν ετησίως 1,8 δις τόνους αερίων του θερμοκηπίου και τα μεταφορικά μέσα 3,6 δις τόνους.
ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΩΝ που προκαλεί η χρήση air conditioning στα αυτοκίνητα, η βλαβερή αυτή συνήθεια ρυπαίνει το περιβάλλον και με έναν ακόμη τρόπο: τα ψυκτικά χημικά που χρησιμοποιούνται, καθώς οι διαρροές είναι συχνές, κι ευθύνονται τουλάχιστον για το 2% των συνολικών εκπομπών ρύπων ενός αυτοκινήτου. Ήδη, η Ευρωπαϊκή Ένωση, έχοντας αναγνωρίσει τον άσχημο ρόλο του υδροφθοράνθρακα HFC-134a, που χρησιμοποιείται σήμερα στα περισσότερα αυτοκίνητα ως ψυκτικό μέσο, έχει εγκρίνει την απαγόρευσή του σε όλα τα νέα αυτοκίνητα που θα κυκλοφορήσουν από το 2011 και μετά, δίνοντας έτσι πίστωση χρόνου στις αυτοκινητοβιομηχανίες να το αντικαταστήσουν με ψυκτικά νέας τεχνολογίας, τα οποία δεν θα επιβαρύνουν το περιβάλλον.
Η επικρατέστερη πρόταση των οικολόγων είναι η χρήση ενός νέου συστήματος που λειτουργεί με διοξείδιο του άνθρακα (CO2), το οποίο θα προέρχεται από την ανακύκλωση των ρύπων των εργοστασίων. Η «Alliance for CO2 Solutions», που προωθεί τη νέα τεχνολογία, υποστηρίζει ότι το σύστημα είναι και απόλυτα φιλικό για το περιβάλλον και φθηνότερο στη συντήρηση και αποτελεσματικότερο, καθώς ψύξη και θέρμανση επιτυγχάνονται ευκολότερα στις δοκιμές που έχουν ήδη γίνει, ενώ δεν συντρέχουν λόγοι τοξικότητας.
I hope you will keep on submitting new articles or blog posts & thank you for sharing your great experience with us.
I don’t know how should I give you thanks! I am totally stunned by your article. You saved my time. Thanks a million for sharing this article.